ghost dance

idag känner jag mig ba lika fräsch som när jag sprang premiärmilen i stockholm förra våren.



nu ska jag montera flyttkartonger och sedan börja städa ur min lägenhet. Det bara regnar och regnar ute och ingen kunde vara mer glad över det än jag. På söndag åker jag till Stockholm, där jag bland annat ska hämta ut nyckeln till VÅR LÄGENHET på hornstullsstrand. åh dör av finhet. Dock var det väldigt längesedan jag var i Stockholm och eftersom jag går vilse i min kära hemstad (där jag ALLTID bott) för jämnan så undrar jag verkligen hur detta ska gå. aaaaah. känner mig inte motiverad till att skriva någon textsatan till denna blogg, därför visar jag ett foto på en självmålad Warhammer vid namn Ante.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ;) PEPPBILD! Sa jag att vårruset gick kanoners förresten!

2010-05-27 @ 11:51:30
Postat av: moa

glömmer aldig känslan av att springa kräkandes i mål inför hela feta publiken. haha.

vad kul at det gjorde det, du är så hurtig!

2010-06-03 @ 17:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0