Ingen lämnas kvar vi hämtar dig bakom fiendens linjer


Idag har jag jobbat hela dagen samt insett att min humor blivit så morbid på sista tiden. Jag skrattade nämligen högt när jag såg en platt råtta ligga under "järnmattan" som vi brukar köra traktor över. 
Ikväll ska jag vara med min fina Tevil och vi ska mysa till fina filmer och hoppa till Kids. Sist vi hoppade till Kids ( i trettiominuter) hade båda så mycket träningsvärk att det ej gick att gå i trappor efteråt. Faktum var att vi haltade i tre dagar. Ljuva tider minst sagt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men Moa! Vad hände med tiden då du grät över döda råttungar? Du har härdats!

2010-03-20 @ 16:10:17
Postat av: moa

minns tårarna som igår!Jag har blivit hårdare än sten kan jag berätta. Häromdagen förslog jag att vi skulle döda fåret Lucia eftersom hon är fet och alltid i vägen. Men det var ett skämt tror jag!

2010-03-21 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0