cause I'm going to strawberry fields

Härjar som vanligt i ladugården i veckan och helgen. Dricker kopiösa mängder kaffe, skrapar skit och pussar på korna. I fikarummet ligger min ELLE-tidning bredvid lantbrukstidningarna och i omklädningsrummet spelar jag Beatles. Ikväll ska jag läsa Illusionisten (som tagit hundra miljoner år att läsa eftersom början var så jävla trög, men nu är den ingenting annat än guld fantastisk fabulös) och dricka ett halvskabbigt grönt te från Ica samt äta apelsiner.


Kommentarer
Postat av: Sara

Å, vad jag älskar denna bild! Du är otroligt söt.



Jag längtar efter kor, och vill nog jobba hos en bonde snart!

2010-03-04 @ 19:44:00
Postat av: moa

puss! minns du hur länge vi höll på med denna betongskit? haha!

När bonderiet väl tagit sig in blir man aldrig av med det. Det finns en ko på jobbet som ser totalt vansinnig ut, hon har jättestora klotrunda och väldigt utåtstående ögon. tror du hade gillat henne, för det gör jag.

2010-03-06 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0