Little sister, the sky is falling, I don't mind, I don't mind

har varit i stockholm och kollat på vår lägenhet. Den är helt stört fabulös.

Har även blivit så sjukt vänlig. Bjöd en ensam kille vid namn "Ghaf" på godis när jag väntade på bussen tidigare idag och för några dagar sedan bjöd jag med en liten indier på festy. Det sistnämnda resulterade dock i vild misär och vansinnig halvstalker. Synd att det inte känns som om jag kan skriva ut hela historien här på internet, för denna historia är typ bland det mest tragikomiska som hänt mig, jag menar, jag har aldrig varit med om roligare människa, in a bad way.

jaja. nu ska jag läsa min bok "kärlek vänskap hat" av Alice Munro. Det är en novellsamling där kvinnorna står i centrum. jeho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0