I put my fingers through her silken hair



Det rör sig på dragspelsfronten. ÄNTLIGEN. Jag har nu hittat en kurs som jag tänker anmäla mig till. Sedan ska jag köpa ett begagnat dragis på blocket. Vilket kostar som fan. men så måste det vara.
Egentligen är ju dragspel det absolut sämsta instrumentet för mig, eftersom jag saknar både koordination samt simultanförmåga. men som man brukar säga: kärleken är blind!!!!!!!!!

imorgon ska jag till kossorna. herregud vad det känns kul och bra.  

Har nu gjort adressändring och skrivit mig i Stockholm.

Lyssnar på Cripple and the starfish med Antony & the Johnsons. Så himla bra.

typ det bästa citat från min bästa och finaste mamma idag: ska du inte ta med dig någon älsklingsfilm till Stockholm?
alltså.. Haha!!!!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0