The Atrocities




Ibland blir det bara lite för stark kombination av alkohol och besatthet över sin favoritmusik:
M: Nu har jag frågat om de har kids tre gånger, nu får du fråga!
J: Jag har också frågat tre gånger, men okej, jag frågar igen!
Man skulle kunna säga att förståndet och förmågan till att koppla brast lite sådär.



Fina saker:

- Att köra bil till hög musik och sjunga med i all sin härliga falskhet.

- Att fika med sin farmor och det känns som om tiden stannat utanför lägenheten.

- Att känna att man kommit i ordning i sig själv och inte längre tycker människor är så otäcka jämt.


Och annars:
Atrocities av Antony and the Johnsons är helt fantastisk.


He whispered
"It's the atrocities of your story
Of your story"



Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHA i die!

"Tevil, de har inte kids"

"öNSKA IGEN"

"Okej!!" springer mot dj-båset med räsim i blicken



Herregud livet. Älskar dig och kids och hela familjen förutom artisten för honom gillar jag inte alls.



Och Antony är det finaste som finns.

2010-01-18 @ 17:15:38
URL: http://padraicmyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0