Lover I Don't Have to Love


Idag provade jag den älskade cirkuskavajen från monki. Den heter även ”Dolores blazer” och är mer än fabulös. MEN. Den sitter som satan och är inte skön och jag är SÅ ledsen för det. Därför blev jag tvungen att unna mig två garnnystan till halsduken jag håller på att sticka och en underkläd. Plus att jag lånade en skiva på biblioteket med pop från Pakistan, tror att det kan bli intressant. Problemet är dock att det verkar som om jag tagit sönder cd-spelaren, vilket är ytterst deppigt.  Särskilt eftersom det är min lillasysters. Vilket betyder katastrof.



Jag har åtta pass kvar att jobba på online innan jag är fri. Så jag passade på att jobba idag och fick sälja damernas värld. Bland annat  ringde jag till en tant som sa att hon : INTE ville köpa Damernas värld sedan dem utnämnt Anna Odell till årets modigaste. Och jag som var trött och förvirrad tänkte jaha okej men WHAT, VAD är det Anna Book har gjort som jag missat. Men insåg såklart efter vi lagt på hur det låg till och att jag förirrat mig igen. Vilket var lite snopet, det hade varit intressant att höra hennes åsikter. Fick sedan höra att jag var en krigarprinsessa av en coach vilket fick mig att bli så taggad att jag lät som Gunde Svan i två meningar  och sedan  mådde jag dåligt över det.



Annars så läser jag en bok om en grupp kvinnor som tar ihjäl mansgrisar  och jag  inser att jag ligger och  jublar. Känner dock att jag måste tillägga att det är som mill säger: Vi hatar inte män, vi hatar mansrollen. Det är precis så det är. Vi hatar mansrollen.






Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHA! Denna blogg är det bästa som hänt mig. Älskar dig pluttan!

2010-01-04 @ 23:39:33
URL: http://padraicmyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0