It's all the streets you crossed


Jag har börjat att få svårt att sova på nätterna. Så nu sitter jag här och lanar med en joltcola. Skoja. Sitter och lyssnar på Sunday morning med Velvet Underground för att den gör mig lugn samtidigt som jag dricker te. Den goda nyheten är att cdspelaren ej är trasig (tack gud) och att jag med glädje lyssnat på min Pakistanska pop. Dock har jag insett att det är mycket troligt att jag lyssnar på något som är Pakistans motsvarighet till vår Lena ph eller Magnus Uggla, vilket gör att det hela inte känns helt hundra.Men vafan.





Sunday morning and I'm falling
I've got a feeling I don't want to know
Early dawning, Sunday morning
It's all the streets you crossed, not so long ago


Watch out, the world's behind you
There's always someone around you who will call
It's nothing at all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0