Frankenstein






Vill prenumerera på knäckebröd. Tänk att få en hel drös knäckebröd i brevlådan varannan vecka för extrabra prenumerationspris. Hur bra hade inte det varit för en sådan som mig som älskar knäckebröd.
Annars så vill jag bara lyssna på musik. Typ Ensamhushålls cover på vinternoll2, Laura Laurent av Bright Eyes eller Frankenstein av Antony and the Johnsons. Och jag saknar Berlin. Fotot är på min bästa vän i Berlin. Det var antagligen den bästa veckan i mitt liv. Minns fortfarande hur man sa ”jag har en böld” på tyska eller hur fult tv-tornet var.Finast var att se lite av Andy Warhols konst på konstmuseum, se missbildade bebisar i formalin på medicinska tills man grät av skratt, att dansa till dreaming of you på en klubb med en stulen tequilaflaska från baren eller att äta elva chipspåsar på sex dagar. Och mycket mer. Oj, nu blev jag sentimental.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0