Cripple and the starfish


Typ såhär känner jag mig idag:



Tre saker som gör en skitförbannad när det kombineras med en aggressiv pms:


- Lågenergilampor. Man går in i ett rum för att leta efter något specifikt och tänder lampan för att kunna se något. Det är mörkt ungefär hur länge som helst ändå och man snubblar och hittar ingenting och det är precis det där grumliga ljuset som får en att vilja slåss med först bästa.

- När ens föräldrar och syskon kollar på en. Eller pratar med en.

 - Att jag gjort en deal med mig själv att åka längdskidor varje dag tills tisdagskväll. Och när jag ger mig ut på dagens/vinterns första tur så sträcker jag mig i benet redan när jag kliver ner för trappen. Den är ungefär 20 cm hög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0