All eyes on the calendar


Idag fyller världens bästa bästis 19 år. Hade varit passande med ett foto då vi t.ex. var små och hade tjuvat en sax som vi använde när vi låst in oss i hennes mammas rum för att omsorgsfullt klippa sönder hennes växter eller då vi satt och sket på varsin potta bredvid varandra. Har dock ingen sådan. Men, detta är 18 års vänskap som började med att jag som ettåring krälade fram som en vilde och bet min ljuva älskling hårt i kinden, vilket fick våra pappor att bli vänner och slutligen oss att bli bästisar. (Hej tevil, vet att du läser, älskar dig, vet du)

Och har märkt att jag i inlägget då jag halvt om halvt skämtar om dyslektiker har stavat dyslexi som dyseleksi. Hur ironiskt är inte detta. Känns ej okej.  
 

some things just can't wait.
some things just can't wait.
some things just can't wait.
some things just can't wait.

Kommentarer
Postat av: Tevil.

HAHA jag älskar dig min bebis! Har fortfarande ett litet ärr efter ditt bett, dina tänder måste vara hårdare än ben-hurs brynja när han tävlade med sin häst!

2010-01-21 @ 00:27:58
URL: http://padraicmyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0