A bitch in heat

Detta har hänt än så länge:



Vaknar skitförbannad men tack och lov med min bästa vän. Vi äter mackor och hon hånar mig för att göra skidbacke i osten. Men jag vet att hon delar samma äckel över ostkanter som jag, eftersom det faktiskt var hon som överförde ostkantsfobin till mig (dock samtidigt som hon själv lyckades lämna den). Sedan åker vi med bussen till stan för att jag ska jobba på Online och hon ska hem.

Som vanligt tar jag tillflykt mot kaffeautomaten när jag väl lyckats ta mig in genom portarna till den grymma telefonförsäljarvärlden. Det går dåligt att sälja ”allt om mat” och det låter flera gånger som om jag säger att jag ringer från ”automat” istället för ”allt om mat” bara för att jag sluddrar för att jag är trött. Ljusglimten blir dock när jag slutligen säger upp mig efter mitt jobbpass på fyra timmar. Vandrar hemåt småflinandes medan jag lyssnar på kids på högsta volym och tänker 8 MÅNADER KVAR INNAN JAG OCH MIN BÄSTA VÄN FLYTTAR TILLSAMMANS. När jag kommer hem firar jag med mycket mat och bastar tills jag ser ut som en kräfta och tror att jag ska svimma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0