You've got to hide your love away



Snöstorm ute. Dricker kaffe och läser DN i sängen. Planerar.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Äter frukost och längtar efter dig min tevil! Tyckte så synd om dig när du var tvungen att ge dig ut i kylan, puss min bebis, älskar dig.

2010-02-22 @ 10:36:17
URL: http://padraicmyprince.blogg.se/
Postat av: Moa

Puss hjärtat,vad gullig du är.Kan säga att jag fick panik och sprang med rullväskan släpandes hoppandes efter, eftersom hjulen var inpackade i snö och ej rullade. Sedan satte sig ganster bredvid mig och han luktade som tusen år gammal rök. Men det gick absolut bra. Hoppas du hade en fin frukost! Tänkte på dig på bussen. puss!

2010-02-22 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0