No lies, just love

Saker som är skit men enbart skitsaker:

- Att jag har glömt min ipod hemma. Känner mig ej hel utan den.

- Hormonstinta ungdomar som satt längst bak i bussen idag och skrek  ”böghora” till varandra med spruckna målbrottsstämmor.

- Att jag i bussen drog upp mina vantar ur väskan och la dem på sätet bredvid mig. Satt sedan och tittade ut genom fönstret en lång stund innan jag slängde ett öga på sätet för att se så de låg kvar. Men vad ligger bredvid mina vantar om inte ett par trosor som lyckats följa med upp ur packningen. Och detta var ej de små sexiga i spets utan min garderobs mest brutala mormorstrosa.
 

Saker som är bra i min lägenhet idag:

- Äta chips till frukost

- Att det på Outsiders idag handlar om en kvinna som har fettfobi och är livrädd för tjocka människor. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Eller gråta för att jag skrattar så mycket.

- Att dricka mängder med te och kaffe i sin varma säng med fin bok nu när man bara vill dö av att vistas utomhus (ge upp vinter!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0