Your mother should know

Dricker kaffe ur en orange plastburk. Förtränger disksbergets vansinne. I bondeland har vi ett traumatiserat lamm, det vill säga ingen mamma vill ha henne, så vi matar henne med flaska. Bondens barn har döpt henne till Mimmi. Fast OM det var en pojke skulle den heta Niklas. Känner bara okej… Men accepterar.


I varje fall så skrek mimmi som en besatt igårkväll pga sorg. Så jag tog upp henne till lägenheten och lät henne sova i min säng. Hon låg tryckt mot mig hela natten och andades små snabba andetag mot min hals. Och på morgonen satte hon sig med glansiga ögon och pinkade på mattan. Men känner bara att vad gör det om hundra år plus att den var ful.


Kommentarer
Postat av: Sara

Bebislamm!

Vad fint att ni har en lägenhet, KÄRLEK!



2010-04-08 @ 16:09:07
Postat av: moa

man vill ba gråta för att hon är så söt.

åh, ja, det känns skitbra! Hoppas allting är bra med dig Sara!

2010-04-09 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0